Інформація про доставку та оплату
Доставка
Доставка здійснюється на відділення Нової Пошти. Оплата служби доставки з допомогою покупця.
Відправка на день замовлення до 14:00 пн-пт.
При отриманні на складі Нової Пошти необхідно перевірити товар на наявність зовнішніх дефектів, які можуть виникнути під час транспортування. У разі виявлення таких необхідно скласти відповідну претензію у відділенні Нова Пошта. В іншому випадку, претензії, що носить характер зовнішніх пошкоджень, не приймаються.
Способи оплати
Оплату можна зробити:
- безготівковим розрахунком за допомогою сервісу інтернет-еквайрингу «LiqPay»
- післяплатою перевізника (стягується дод. Оплата за переказ коштів)
Обмін товару чи грошове відшкодування
Ви можете відмовитись від поставленого нами товару у випадку, якщо доставлений товар не відповідає тому, що Ви замовляли, і товар може бути повернений протягом 14 днів з дня доставки. Товар повинен бути повернутий у своїй оригінальній упаковці з документами, що його супроводжують. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця. Грошове відшкодування відбувається шляхом переказу на банківську картку Покупця впродовж 3-х робочих днів, з моменту отримання Продавцем товару на складі Нової Пошти.